16 juni 2015

met graagte (gewoon omdat het mooi klinkt)

Af... jammer en toch weer niet. Jammer want het maken gaf me veel plezier en doel. En toch ook weer niet, want ze is zalig om dragen en nog vol belofte van innerlijke warmte. Nee, de kast is geen sjaal rijker... :-).

Nog nooit had ik een sjaal die zo soepel valt en zo licht is. Zit de zijde er voor iets tussen?

full circle van Wieke van Keulen

Zo net kreeg ik zin in nog een geheim projectje. De stof ligt al klaar. Een paar vrije uren liggen te lonken, dus hup, in gang schieten... Met graagte verplaats ik de avond wasserij van donderdag tot na het weekend :-).

7 opmerkingen :

  1. schoon ! en helemaal mijn kleur ook ! Maar hij is niet voor mij zeker hé ;) . PS : ik heb morgen een verrassing voor je op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Met graagte'
    De schoonste twee woordjes die ik deze week al las !
    Met graagte tot binnenkort !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoeeeee... nog een geheim projectje... ? Je sjaal is echt geweldig... mooie steek, mooie kleur!
    Voor mij geldt hetzelfde als voor Carla... Met graagte tot heel gauw! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zowel de kleur als patroon. Geniet van de zachtheid.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen