13 mei 2015

Iemand

Er is een naaiweekend geweest. Onmogelijk ernaast te kijken, want ik volg naar alle waarschijnlijk de meerderheid van de blogs. Wat had ik daar graag bij geweest! Ik lees de blogverslagen met mondjesmaat. Anders barst mijn lijf van verlangen. Een verlangen dat een naaiweekend overtreft. Verlangen naar dichte vriendschap, verbondenheid, naar Iemand zijn voor Iemand.

Maar soit, dit weekend ben ik iemand. De keuken staat al vol tent, kampeerfood, gezelschapsspelen en andere. Morgen komen de drie oudste neefjes en nichtjes en vertrekken we op jaarlijks kampeerweekend. Het wordt ongetwijfeld tof!


En ondertussen haak ik als een bezetene. Allez, niet bezeten in de vorm van opgejaagd of gek, maar als: vastberaden, een tikkeltje verslaafd. 't Is een perfecte houvast.
Op nog geen 4 weken 14 CAL-weken weggewerkt. Hmmm, er moet niet gezegd dat ik niet veel anders doe...


Sophie's Universe CAL
Een heel fijn en creatief lang weekend gewenst!

11 opmerkingen :

  1. Mijn garage staat ook vol en wat kijk ik er naar uit... ik wens je een deugddoend weekend toe! En wat voor een prachtexemplaar ontstaat daar vanonder jouw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat goed jong met u deken, en amuseert u van 't weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw! Die deken!
    Goed kampeerweekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast een heel fijn kampeerweekend gewenst met hopelijk goed weer.
    Je deken wordt fantastisch. Hoeveel bollen gaan er in?

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat verlangen hé ... op een dag gebeurt dat gewoon !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zalig vooruitzicht! Een kampeerweekend! Geniet er van ....
    En dat deken? NOg een KeerTJE.... Supergeweldigstallermooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wowie wat mooi zeg en dat verlangen dat ken ik :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles komt goed...moet je maar denken! Verlangen mag, maar niet TE hard focussen...want dan loop je soms een gemiste kans voorbij...! Ik wens je in elk geval een heerlijk campeerweekend met de nichtjes en neefjes én WAUW dat deken is gewoonweg PRACHTIG!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo !!! Geniet met volle teugen van je kampeerweekend !!! Ik duim nog even mee voor mooi weer !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet van je kampeerweekend, het zal ongetwijfeld geslaagd worden! En je deken, wat wordt die ongelooflijk mooi zeg, je haakt echt als een bezetene, maar als ik het resultaat zie, begrijp ik het volkomen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergeweldig deken ! Wow, hoedje af ! Dat wordt een prachtstuk !

    BeantwoordenVerwijderen