11 april 2015

on the way


Post uit Australië! Vlak voor het weekend. Dat kan niet beter. Verbazingwekkend hoe snel het ging: besteld op 25 maart, in de bus op 10 april. Ik voelde me de koning te rijk... een patroon van een T-shirt gratis erbij, uitknippen en beginnen (ja ja, de naadtoeslag is inbegrepen! Perfect voor een luie naaister als ik.). Tegen het mooie weer van volgende week draag ik een rok. Nu ja, als hij past tenminste. Wist je trouwens dat rok mannelijk is. Welke logica zou daar achter zitten?


 Een heel fijn en creatief weekend gewenst!








Op de achtergrond: toevallig tegengekomen, ongekend. Uren aan een stuk dezelfde paar minuten. Een stuwing, een vrolijkheid.

7 opmerkingen :

  1. Schoon liedje, kende ik nie... Seg ik ben al kerieus nr die rok!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk al uit hoe je rok er zal uitzien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. De combinatie van een goed lukkend naaisels, een tof muziekje, buren niet thuis dus luidop meezingen en de zon die lonkt... I like it!

      Verwijderen
  4. Het stofje ziet er goed uit, het patroon ook, dat moet gewoon goedkomen, ik kijk uit naar het resultaat!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Benieuwd hoe je creatie er uit gaat zien, het stofje is veelbelovend en het patroon heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen