8 februari 2014

de hartenvogels zwermen uit


Zij riep op om naar aanleiding van valentijn, zomaar een hart te geven aan een al dan niet gekend iemand. Ik heb niets of te niets (dus absoluut niets) met valentijn. Maar haar geluksvissen hebben me wel altijd aangesproken. Ik greep dus de valentijnsactie aan om eindelijk in gang te schieten. Deze 14 hartenvogels zullen binnenkort verspreid worden in Gent (14, jawel, omwille van 14 februari). Ik denk aan bushokjes. Daar blijven ze droog. En zeg nu zelf: een bushokje is niet meteen de gezelligste plaats om te toeven; een onverwachts extraatje mag dus wel.

Fijn weekend!

17 opmerkingen :

  1. Wat een leuke vogeltjes! Alleen ben ik bang dat de vogeltjes niet lang zullen hangen her en der. Het lijkt mij dat ze zo worden meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is net de bedoeling, hé, dat ze worden meegenomen.

      Verwijderen
    2. Ja, ik lees het net in je laatste blog bericht. Leuk initiatief!

      Verwijderen
  2. Hallo,

    Wilde net als monique zeggen, dat ze ze gaan meenemen.
    Maar blijkbaar is dat je bedoeling :-) dus ok dan.
    Het zijn zo een schatjes, eigenlijk jammer om ze te laten meenemen.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!! En wat 'n leuke verrassing als je dan zo'n prachtig vogeltje tegenkomt! Ik word er nu al vrolijk van! :)

    Lieve groetjes, Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooi en lief idee.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou zo een verhuis naar Gent overwegen ;)
    Schoon vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat zijn echt wel hele mooie vogeltjes. Heb je die met vilt gemaakt of met verstevigde stofjes ?
    Echt een tof ideetje. Misschien mmoet ik toch maar eens overwegen om dat initiatief van Els ook eens in praktijk te brengen. Want als ik die vogeltjes zie, word ik er zo vrolijk van en dat is inderdaad net de bedoeling dat de toevallige passant er ook een vrolijk gevoel bij krijgt en het vogeltje (en het vrolijke gevoel) meeneemt naar huis.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op het hartje na zijn de vogeltjes volledig uit vilt gemaakt.

      Verwijderen
  7. Zo schoon!! Wow!!! Ik moet dringend eens naar Gent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn jouw hartenvogels hartendiefjes! Jammer dat ik niet in Gent woon... ik dook in elke buskotje op zoek naar een vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen