19 december 2013

het voorlaatste wapenfeit


De voorlaatste keer dat ik jullie "verveel" met mijn bandwerk. Morgen of zaterdag toon ik de allerlaatste maaksels en dan komt er een einde aan de vele berichtjes over mijn bandwerk voor de Beparkte Oplage. Ik laat natuurlijk wel nog weten hoe het geweest is.

Ik heb er in elk geval toch plezier en vooral veel voldoening aan beleefd. Het heeft gediend waarvoor het bedoeld was, namelijk vermijden dat ik in een gat val nu ik werkloos ben geworden. En stuk kan de Beparkte Oplage al niet meer. Twee vriendinnen helpen me alles ter plekke te krijgen en een andere vriendin die ik al 10 jaar niet meer gezien heb, komt misschien langs. En als jullie ook nog eens massaal dag komen zeggen... Wees in elk geval welgekomen!

5 opmerkingen :

  1. Die zien er ook weer heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mij verveel je niet hoor met je creeaties. Ik vind ze veel te mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap zeg ! Heb je die boot en vuurtoren met textielverf erop geschilderd/gesjalonneerd of was het een motiefje van het stofje zelf ?
    Ik zal er jammergenoeg niet komen, 't is nogal ver rijden...
    Wat ik me afvroeg: nog steeds geen resultaten binnen van de selectieproeven ?
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo'n mooie ritstasjes alweer , met dat bootje en die vuurtoren! Binnenkort kunnen we misschien online bestellen bij je? Wat denk je daarvan? Ik zou niet weten wat eerst te kiezen!
    Grtjes, rita.
    Succes daar met je verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen