17 november 2013

geven

Bij het laatste daglicht van deze week, een blik op het kussen in de maak. De strijkbeurt, knoopsgaten en knopen moet je er maar zelf bij denken. Het stofje achteraan is een zachte fleece.

Het kussen is voor een vriendin die een heel erg dierbaar iemand heeft verloren. Ik hoop dat het haar iets van troost kan geven. Ik weet niet of het zo 'conventioneel' is om iets te geven... maar hier ben ik beter in dan in woorden of gezelschap.

Ik wens jullie een fijne week! En voor mezelf wens ik één die snel weer voorbij is :-).

7 opmerkingen :

  1. Een heel warm gebaar! Ik ben er zeker van dat het troost zal bieden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat ge dat zeker kunt geven !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kussentje. Ze zal het zeker waarderen. Het gaat tenslotte om het gebaar.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Lang geleden, sta een hoop achter, maar ik zie wel prachtige werkjes staan!
    Dit kussen is ook mooi en zal zeker als troost dienen, het is het gebaar dat telt hé!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig zacht kussen, ik denk wel dat het een prima idee is om dit als troost te geven, ik zou het in elk geval wel heel fel appreciëren. En je week passeert wel, hopelijk vindt je terug wat beter je draai en de zin om te leven en te genieten van alles. Kwou dat ik je kon helpen hiermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een prima idee, zo'n mooi kussen geven, brengt zeker en vast troost!

    BeantwoordenVerwijderen