5 april 2013

tussen de bedrijven door

patroon: ATERcrochet
Tussen de bedrijven door (slapen - film - slapen - film- ...) werden er sinds gisteren bloemen gehaakt voor Poekie. Ze zijn leuk om maken, maar ik hou toch eerder van het grotere werk (lees: met minder draadjes om in te stoppen).

Van bedrijven gesproken: ik ga meewerken aan een figurentheatervoorstelling. Hoe, is me op dit moment nog niet helemaal duidelijk: achter de schermen en/of ook met de poppen spelen. We zien wel. Voortaan is er elke zondagmorgen repetitie. Leuk! Dit kleurt mijn weekends. Doel zijn de Gentse Feesten!

En ondertussen zijn de beestjes zo goed als weg! Dankjewel voor het duimen!

8 opmerkingen :

  1. Wat een leuke bloemen!!!

    Waaw, meewerken aan een figurentheater, dat klinkt heel erg leuk!

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bloemen zijn leuk!
    Toch leuk dat je wat afwisseling hebt tussen het slapen door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, prachtige bloemen voor het Poekie-project!!! Alvast hartelijk bedankt! :) Daar gaan we 'n paar mama's een groot plezier mee doen hoor!
    En figurentheater klinkt inderdaad leuk, en ook wel 'n beetje spannend!!

    groetjes van poekie! en een dikke knuf voor Grote Beer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi hoor, als je de draadjes gelijk weg werkt krijg je er ook geen hekel aan, ik heb standaard een naald in mijn stoel leuning staan, alleen als de kleinkinders rondlopen ruim ik hem weg, vreemd speldenkussen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooojaa en fijn dat het weer wat beterder gaat!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel instopwerk, maar ze zijn wel heel schoon !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van die vrolijk gekleurde bloemen word je volgens mij vanzelf weer wat beter.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn leuke tussendoortjes om te haken.

    Wat spannend zo een figurentheater. In ieder geval een leuk vooruitzicht. Ik wens je al heel veel plezier.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen